Bevers

Bevers zijn jongens en meisje van 5 tot 7 jaar. Iedere week gaan de Bevers naar Hotsjietonia. Hotsjietonia is een dorp vol met verschillende soorten bewoners, waar de bevers vele avonturen mee beleven. Iedere bewoner heeft zo zijn eigen karakter met eigenschappen waar hij/zij heel goed in is.

In het dorp Hotsjietonia maken de bevers allerlei avonturen mee en leren ze van alles en nog wat. Ze knutselen en zingen met Keet en Fleur Kleur, ze leren dingen over de natuur bij Bas Bos en Rebbel, ze horen over andere landen bij Sterre en Steven Stroom, komen tot rust bij Noa en gaan koken met Rozemarijn. Ook met Professor Plof en Stanley Stekker is er altijd wat te beleven. De vaardigheden die kinderen bij de bevers opdoen, worden uitgebouwd bij de welpen zodat kinderen zich continu blijven ontwikkelen op een leuke manier.

Wij hebben elke zaterdag (m.u.v. de vakanties) opkomst van half 11 tot half 1

Op kamp gaan:

De Bevers zijn vaak nog te jong om net als de oudere speltakken op kamp te gaan. Wel gaan de Bevers op weekendkamp. Dit is een kamp in ons eigen clubgebouw, van maximaal 1 of 2 nachten. Maar voor de Bevers is dit al een hele ervaring. Ze doen dan allerlei leuke activiteiten.

Lid worden:

Lijkt het uw kind leuk om lid te worden bij onze speltak? Je kunt bij ons 3x vrijblijvend komen kijken en meedraaien bij de opkomst. Dit is een goede manier om te kijken of Scouting echt wat voor je is. Vind je het toch niks? Dan ben je nergens toe verplicht, en vindt je het leuk dan kun je gelijk lid worden.