Lid worden

Scouting is een van de leukste activiteiten om te doen in je vrije tijd. Niet voor niets is Scouting wereldwijd de grootste jeugd- en jongeren organisatie met ruim 38 miljoen leden! Op de volgende pagina’s vind je alle informatie over het lidmaatschap van Scouting. Op deze pagina kun je allerlei informatie vinden voor als je lid wilt worden van onze vereniging.

Hoe oud ben jij?

Bij scouting hebben we verschillende speltakken. Afhankelijk van je leeftijd kom je in een van deze groepen terecht:

Bevers 5-7 jaar:
Welpen 7-11 jaar
Scouts 12-15 jaar
Explorers 15-18 jaar
Roverscouts 18+

3x gratis meedoen

Is Scouting misschien iets voor jou ? kom dan 3x gratis meedoen.
Heb je ons gezien tijdens een activiteit of is je vriendje of vriendinnetje ook lid van onze vereniging? Lijkt het je leuk, maar weet je het niet zeker? Om te kijken of Scouting wat voor jou is, kun je eerst met een vriend/vriendin die al op Scouting zit meekomen of zelf een keertje komen kijken. Bij ons heb je de mogelijkheid om een aantal opkomsten mee te draaien. Je kunt 3x gratis meedraaien bij ons. Als je dan besluit dat Scouting wat voor je is, kun je lid worden. Voor de kijk opkomsten moet je jezelf wel even aanmelden. Dit kun hier doen.