Clubhuis

Gebruik van ons clubhuis

Ons clubgebouw met terrein wordt enkel verhuurd aan Scoutinggroepen. Incidentele verhuur voor feestjes e.d. doen wij niet.

Wij zijn en blijven een scoutingvereniging, verwacht geen luxe maar een basisvoorziening in een net gebouw op een mooie locatie.

Het clubhuis

Het clubhuis is van hout, en heeft een betonnen vloer. Het heeft een hal, 3 lokalen en een keuken. Van de 2 aangrenzende lokalen, zaal 1 & 2, is d.m.v. het verwijderen van een houten schuifwand 1 ruimte te maken. Zie hiervoor de plattegrond.

De keuken heeft een basis voorraad bestek, bekers en borden, gaskookplaat, oven, koelkast en vriezer.

Er zijn gescheiden dames en heren toiletten met elk een invalidentoilet en doucheruimte.

Wifi is gratis toegankelijk en te gebruiken voor iedereen. Houten tafels en banken kunnen gratis gebruikt worden.

Het terrein

Ons terrein bevindt zich aan de rand van het natuurgebied ‘De Staart’ in een rustige omgeving. Dit natuurgebied ligt langs de rivier de Oude Maas en is vrij toegankelijk voor iedereen.

Rondom het gebouw is het terrein bestraat en de rest is voorzien van gras/struiken/bomen. Op het gras is voldoende ruimte voor het opzetten van diverse tenten. Het terrein is rondom afgeheind en aan de achterzijde bevindt zich een kampvuurplaats. Voor Scoutinggroepen hebben wij ook een grote voorraad pionierhout wat gebruikt kan worden.

Tegen ons terrein aan ligt een stuk gras, dit is vrij te gebruiken door iedereen, en ideaal voor bijvoorbeeld grotere spelen.

Voor verdere vragen of voor bezichtingen kunt u contact opnemen met de beheerder:

Neem contact op met de beheerder